dijous, 13 d’agost del 2009

QUINA SETMANETA...

No hi ha dret. Quan encara estem trasbalsats per la desaparició de la M. Rosa Collell, regidora de cultura de l'ajuntament de Manlleu, nova garrotada! Se n'acaba d'anar en Jaume Vives, regidor de cultura i tinent d'alcalde de l'ajuntament de Badalona, així com vicepresident tercer de la Diputació de Barcelona.

Hi he tingut molt contacte, jo, amb Badalona. Més amb la gent de les entitats que amb la de l'ajuntament, però poc o molt sí que n'havia tingut, com és lògic, amb els companys d'Esquerra que porten la regidoria. Potser amb qui menys era justament amb en Jaume, però tot i així vàrem intercanviar opinions, des del tema de la capitalitat cultural fins a qüestions específicament teatrals (ell em va substituir a la Junta de Govern de l'Institut del Teatre). I un detall, del que no en vaig parlar en el post dedicat a la M. Rosa perquè em va semblar que no tocava, però que ara se'm fa encara més esborronadorament present: tant l'un com l'altra estaven presents, a causa de la seva representativitat institucional, en dos lliuraments de premis de teatre que se m'han concedit darrerament, un a nivell comarcal d'Osona i l'altre a nivell local de Badalona. Ja sé que és simple casualitat, però què voleu, em fa posar la pell de gallina...

Va haver-hi un temps que no era fàcil ser d'Esquerra i moure's en determinats ambients badalonins. Crec que la cosa ha canviat força. I ho ha fet gràcies a gent com els companys Mateu Chalmeta, John Diop, i d'altres de qui no em ve el nom a la memòria, però que els tinc igual de presents. A tots ell, molts ànims i una forta abraçada. I a tu, Jaume, un altre "Fins a sempre" i l'agraïment, n'estic segur, de totes i tots els membres de la Sectorial de Cultura d'Esquerra per la bona feina feta amb tanta empenta i il·lusió.

No hi ha dret.