dissabte, 3 d’abril del 2010

ELS MEUS LLIBRES


Tot i fer servir habitualment les "eines TIC", val a dir que mai m'he entretingut a veure com els hi puc treure tot el suc. Sé, per exemple, que el bloc ofereix moltes més possibilitats que la d'escriure-hi i prou, però mai no trobo el temps necessari per posar-m'hi. No obstant, avui -ahir, ja- he fet un pas -petitíssim- en aquest sentit. Sé que m'hi podia haver lluit força més, però pel que buscava ja ha fet el fet: he recopilat les portades de tots els llibres que tinc publicats, n'he fet una petita ressenya i els he "enganxat" al marge dret del bloc. Un ràpid resum seria aquest:
.
13 llibres, que inclouen: 9 obres de teatre per a adults, 1 obra de teatre per a joves, 2 obres de teatre per a infants, 1 assaig i 1 conte.
.
11 editorials diferents, repartides territorialment de la següent manera: 2 a Barcelona, 2 a València, 1 a Salt, 1 a El Prat de Llobregat, 1 a Vic, 1 a Valls, 1 a Tarragona, 1 a Amposta i 1 a Ciutat de Mallorca.
.
Tinc, a més, unes altres dues obres de teatre per a adults que han estat premiades però que no sé si mai seran publicades. Vaig començar a escriure "seriosament" a finals del 2000, i ara, 10 anys mes tard, em venia de gust fer recompte. De què m'ha servit? No ho sé. Potser per constatar que sembla que tiro més aviat cap el sud, no? O potser és, simplement, allò de prendre aire per seguir avançant...