divendres, 8 d’agost del 2008

AVERGONYIT








Sí, estic avergonyit. I molt. Resulta que a l'últim post que vaig penjar -i que podeu veure aquí a sota mateix- hi parlava d'"aquest dissabte", convençut que la referència no es prestaria a confusió. Que el bloc s'actualitzaria tan continuadament que no calia ni que li posés data al dia en qüestió. Ara, en canvi, d'això ja en fa tres setmanes, i qualsevol que ho llegeixi pot pensar-se que em refereixo al segon dissabte d'agost. Un desastre!
Un desastre agreujat pel fet que, des de fa uns quants minuts, començo a sentir-me pressionat. Resulta que hi ha, sobretot, un culpable que jo hagi obert aquest bloc: el bon amic Quico Sallés, o, com diria en Joan Ballana, "l'home del canguro". Ell em va burxar fins aconseguir que fes el pas, i ara és ell qui l'ha fet. Molt més pressionat que no pas jo, mogut pel que ell mateix en diu "pressió popular", acaba d'estrenar bloc. I ja sé què vindrà a partir d'ara: a les seves habituals queixes perquè no actualitzo prou, s'hi afegiran els "jo hi escric cada setmana" (o cada dia, ves a saber), "has vist el meu últim post?", i altres galindaines per l'estil. Resumint: que només tinc dues alternatives, o posar-me les piles o posar-me taps a les orelles. Gràcies, Quico! Eternament agraït.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Bentrobat company! ja veuràs Diegues, com rebràs! Per cert sabien els teus lectors que tens un rotllet amb la Kurnikova?

Josep M. Diéguez ha dit...

Definitivament, Quico, cada cop tinc més clar que la teva ombra em perseguirà allí on vagi. Saps que tens el molt dubtós mèrit de ser la primera persona -o ens viu, com a mínim- que deixa un comentari al bloc?

Anònim ha dit...

I lo que te rondaré morena!